close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נשים טובות בעסקים

מערכת שורשיא אייר, תשעט16/05/2019

פעם בקושי והיינו יכולים למצוא נשים שנמצאות בעולם העסקים. כיום מדובר במציאות שונה לגמרי, נשים טובות בעסקים והן גם בהרבה מקרים גם יהיו המובילות בתחום. איך בעצם נוכל לשדרג את המצב הנוכחי שלנו ולהוציא את המירב בכל תחום בו אנו עוסקות?

תגיות:
איך נוכל להגיע ליעדים אותם הצבנו?
• הציבו לכן מטרה - הכלל הראשון והחשוב הוא לדעת מה בדיוק אנחנו רוצות להשיג. ברגע שיש לכן מטרה מול העיניים אתן לאט לאט תטפסו עד שתגיעו ליעד שהצבתן, וגם ברגע שהגעתן ליעד, נסו לשאוף עוד יותר גבוה. הדבר הכי חשוב כאן הוא לא להפסיק להציב יעדים.
התמדה - נשים טובות בעסקים ולא סתם. נשים רבות שמובילות בתחומים שונים כמו הייטק, פייסבוק, נשות עסקים שונות ועוד, הגיעו למקום שלהן בזכות התמדה והשקעה. לפעמים לא הכל הולך כשורה, לפעמים אנחנו חווים קשיים, ודווקא ברגעים אלו אנו צריכות לתת מעצמנו 110%. זכרו, ברגעים הכי קשים אנחנו נמדדות.
• פרטנרים - כל אחד ואחת צריכים כתף תומכת. בכדי להגיע לרמות הגבוהות ביותר צריך שיהיה מישהו או מישהי לצידנו כדי לתמוך בנו לאורך כל הדרך, בין אם מדובר בשותף עסקי ובין אם מדובר בבן זוג. דאגי לכך שסביבך יהיו אנשים שיתמכו בחלומות שלך ולא יעלו בך לבטים.
• ללמוד, ללמוד, ללמוד - נשים טובות בעסקים הן כאלו שלקחו עצה מכל מי שהן פגשו בדרך. רכשו השכלה אקדמית שתהיה לתוספת בקורות חיים שלכן. תמיד חשוב שתהיו צעד אחד קדימה מהשאר. לכן, אף פעם אל תשללו דעה של בנאדם, נסו ללמוד מטעויות של אחרים וחשבו תמיד איך לשפר את הידע שלכן. חוכמת חיים חשובה לא פחות מהשכלה אקדמית.
• תכירו את המגבלות - כדי להשיג את המטרה שלכן, עליכן לדעת במה אתן טובות ובמה פחות. כדי לעבור את המגבלות מצאו דרכים חלופיות או אנשים שיכולים לסייע לכן בדרך אל המטרה.

"נשים טובות יותר בעסקים"
על פי מחקרים נשים טובות בעסקים ואף יותר מהגברים במקרים שונים. למה? הגברים עובדים בשיטות שונות בעולם העסקים, לרוב הגברים יעבדו בשיטות יהירות יותר ורוב ההצלחות שלהם בנויות מכשלונות שחוו בדרך. כמובן, כל אדם עובר כשלונות בניסיון להגיע אל המטרה אך נשים פועלות בצורה שונה. נשים לרוב יפעלו רק כאשר הן כבר סקרו את האזור, בדקו מה נכון ומה פחות נכון לעסק, נשים מפתחות את הקשרים הנחוצים כדי להגיע להצלחה וכך הדרך שלהן כרוכה בפחות כשלונות. מבחינת זמן, אין אפשרות למדוד זמן להצלחה, יש עליות, יש ירידות וכל ולכל אחת יש את הכישרון שלה והאיכויות שלה. הנשים יותר בולטות בבניית יחסים שיובילו אותן להצלחה, יש גם גברים שיודעים לעשות את העבודה אך הם מעטים לעומת כמות הנשים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה